Jdi na obsah Jdi na menu
 


diagnostika byt

byt.jpg

 

Výklad byt  

Byt se nachází v domě z počátku minulého století v Brně. Bydlí v něm manželé, poslední dobou se v bytě necítí dobře. Cítí se unavení, bolí je hlava a špatně spí.
 
Před domem, jsou nějaké stromy a nějaká jakoby předzahrádka, před vchodem do domu. Vevnitř naproti vchodu do domu jsou nějaké schody, mám pocit jako když by na mě spadnul metrákový pytel hlíny. Jsou tam schránky na dopisy, další dveře a schodiště s kovovým zábradlím ze 30. let minulého století. 
První patro. Celý dům je zahalený do nějakého modro šedého oparu nebo mlhy. Pozitivní to rozhodně není, cítím nějakou tíhu na ramenou a v nohách. V prvním patře je cítit smrad nějakého klihu nabo lepidla. Bydlel tady knihvazač nebo knihtistař, někdo kdo pracoval s knihami nebo v nějaké tiskárně.
Druhé patro. Je slyšet cinkání nějakých plechových nádob nebo předmětů. Je cítit smrad – směs potu, moči, dezinfekce, lihu, aldehydu, chloroformu. U dveři k jednomu bytu stojí fronta duší zemřelých. V bytě bydlel někdo , kdo pracoval v porodnici, nemocnici nebo doma prováděl potraty. V druhém patře je cítit dále smrad spáleniny něco jako spálená látka. V minulosti tady hořelo. Šedomodrý opar je v oblasti druhého patra jakoby zhutnělý, skoro si lze na to sáhnout.
Třetí patro. Pořád je všude modro šedý opar.
Čtvrté patro. Jsou slyšet zvuky jakoby se sypaly cihly z nákladního auta, pak zvuk jako když někdo nahazuje zed a uhlazuje ji hladítkem. Bydlel tady zedník. Na chodbách se nepohybuje nikdo, ani bez těla ani s tělem. Je slyšet zvuk jako když se po papíru posouvá pravítko a tužka šustí po papíru a kreslí. Bydlel tady stavitel a zřejmě tady bydlí někdo , kdo se zabývá kreslením budov i dneska. Všude na chodbách je cítit takový nepříjemný pocit, jakoby tam nikdo nikoho neměl rád, nikdo se na těch chodbách taky nechce moc dlouho zdržovat.
Páté patro. Po chodbě jde nějaká žena. Celé patro vypadá jakoby bylo vodorovně přepůlené ve výšce 120 cm od podlahy, je to něco jako blána, která se táhne přes celé páté patro. Jakoby vzal někdo nůž a celý barák v pátém patře přeříznul jako se vodorovně rozřezává dort. Blána je bílá, ale je to studená bílá, nepříjemná, na omak to působí jako slizký zahradní slimák. Je to uměle vytvořené někým z protějšího domu – vytvořeno jedinou myšlenkou, která je nějak spojená s předbíháním se v čase. Tak si tady nějaký „chytrák“ zhmotnil myšlenku. Žena která jde ted po chodbě v pátém patře, vypadá jakoby byla přeříznutá touto blánou v úrovni druhé čakry. Navíc to vizuálně vypadá jakoby její nohy šly před jejím tělem. Jakoby se celá předbíhala. Tělo dobíhá nohy.
Byt. Za dveřmi bytu je poměrně velký prostor předsíně. Celým bytem se táhne ta blána , která byt rozděluje vodorovně. Navíc skrz halu a koupelnu vede další pomyslná hranice , která byt rozděluje na dvě zóny – pravou a levou. Jakoby si nehmotní obyvatelé bytu rozdělili byt na dvě půlky, aby si vzájemně nelezli do zelí.
V kuchyni jsou dveře na balkón. U dveří na balón je nějaká divná zima. Zvenku na parapetu u okna sedí ti duše zemřelých dětí. Pocit, že na někoho nebo na něco čekají. Vidím to jako scénu z filmu, na balkóně je muž , který má v ruce nějakou kovovou krabičku nebo schránku a nemůže se dostat dovnitř. Páčí to nějakým páčidlem. Ty tři duše se na toto místo dostaly nějak s touhle schránkou, zůstaly trčet na balkóně, z nějakého důvodu nejdou dovnitř do bytu, nemůžou tam být. Jakoby čekaly až se muž se schránkou vrátí zpátky.
Vevnitř v bytě se najednou udělala ještě větší zima a začala tu najednou smrdět ztuchlina a plíseň. V kuchyni při pohledu na okno, jsou vedle okna a pod oknem místa, kde se nějak mění struktura omítky. Jakoby malta začíná bobtnat a je mokrá. U těchto míst se pohybují duše zemřelých a dělají tam nějakou izolaci. Vypadá to jako by se před zed postavily , aby ta mokrá omítka nemohla větrat. Tyhle duše chtějí vytvářet na zdech nějaké ornamenty nebo co. Pořád se tady opakuje slovo exotika. Jsou místa , kde jsou stavební závady, které jsou zřejmě nad bytem a nebo zvenku od fasády a duše závad jenom využily pro svoji „zábavu“.
V pokoji 5 se děje u okna to samé jako v kuchyni. Navíc nad kuchyní a pokojem 5 je nad bytem stavební závada v konstrukci domu, která vznikla nějakým posunem domu vůči terénu. V pokoji 5 je téměř neprůhledná šedomodrá mlha. Tento pokoj není vhodný ke spaní. Navíc tam je smrad jakoby tam někdo hulil šíšu. V koupelně je zespoda mokrá vana. Něco je pod vanou.
Pokoj 1-3 není v nich taková zima. Celkem se v prostoru pohybuje dvacet až dvacetdva duší zemřelých. V pokoji 3 jakoby měly nějakou základnu, je slyšet jakoby společenský hovor a cítit vůně doutníků. V pokoji 4 je naprosto šedá mlha skrz kterou není nic vidět. Je to pokoj naprosto nevhodný ke spaní, je to nejhorší místo v bytě. Okna jsou potaženy šedou pavučinou, uprostřed pokoje je jedna duše. Není to ani původní majitel, ani v tomto bytě nebydlel, chodil pouze k někomu v domě do jiného bytu na návštěvu. Udělal si v tomhle pokoji „základnu“, tváří se, že mu to tam všechno patří, nemá rád lidi „boří mu jeho dílo“. Do jisté míra ovládá a drží ostatní duše v bytě. Vliv jeho působnosti je ale omezen, jakoby naráží na hranici, která vede halou a koupelnou a která rozděluje byt na dvě půlky. Nad pokoji 1-4 probíhá opět nad bytem nějaká stavební závada, vypadá to jakoby se léty něco pohnulo v konstrukci domu. V pokoji 1 je u okna něco ze strany fasády, zřejmě také stavební závada.
V pokoji 1 a 2 něco leze podlahou z dolního patra. Najednou se zvýšila vzdušná vlhkost a teplota, vypadá to jako v deštném pralese. V celém domě se není prostor, který by byl nějak pozitivní, který by měl nádech prosvícení Světlem.